lørdag 14. januar 2012

Karbiser er ikke bra for kroppen

Det har jeg "smertelig" fått erfare i jula...

Lot være å tenke Lavkarbo i jula, men det skulle man aldri gjort. Begynte med besøk hos tante i Tønsberg hvor man spiste kake o.l., dagen etter var det jo julaften som begynte med risgrøt rundt 12 etter en fet frokost 2-3 timer tidligere. Senere ble det den klassiske ribbemiddagen med påfølgende  riskrem, kaker og sjokolade. Sånn forløp 1. og 2. juledag også. På tirsdagen vurderte jeg sterkt å gå tilbake til Lavkarbo, for jeg har aldri i mitt liv vært så sliten og stinn noen gang... Det var mildt sagt jævlig... Fra julaften til nyttårsaften la jeg på meg så mye at dressbuksa og vesten nesten ikke passa. Holdt på å spjære dressbuksa hver gang jeg satt meg ned:-$


Men nå er det digg å være tilbake i tilnærmet normalt gjenge:-)


Hvordan har deres jul vært? Har dere gått tilbake til Lavkarbo igjen, eller har dere kanskje klart å ha en lavkarbojul?


Published with Blogger-droid v2.0.3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar